MISSION / MISI


MARKETING

PEMASARAN

To be a trendsetter that builds the brand innovatively.

Menjadi trendsetter dalam membangun merk dengan mengedepankan inovasi.

NETWORK

JARINGAN

To ensure product availability in accordance with market potential by having the best distribution network.

Menjamin ketersediaan produk yang sesuai dengan potensi pasar didukung dengan jangkauan distribusi terbaik.

FINANCE

KEUANGAN

To increase stakeholder’s value by sustaining a competitive level of profit and growth.

Meningkatkan kemakmuran stakeholder dengan mencapai keuntungan dan pertumbuhan yang kompetitif secara berkesinambungan.

MANPOWER

SUMBER DAYA MANUSIA

To build qualified human resources through professional self development.

Membentuk SDM berkualitas melalui pengembangan diri yang profesional.

OPERATION

OPERASIONAL

To develop an integrated operation system that is both effective and efficient.

Mengembangkan sistem operasi yang terintegrasi, efektif dan efisien.

SERVICE

PELAYANAN

To deliver excellent service to meet all aspects of customer satisfaction.

Memberikan pelayanan yang ekselen untuk memenuhi semua aspek kepuasan pelanggan.


CULTURE / NILAI-NILAI

PASSIONPENJIWAAN

TEAMWORKKERJASAMA

INNOVATIONINOVASI

COMMITMENTKOMITMEN

INTEGRITYINTEGRITAS


copyright (©) 2017. PT. Topindo Atlas Asia. All rights reserved.